Obchodné podmienkyVšeobecné obchodné podmienky spoločnosti Intervion Slovakia, s.r.o. pri nákupe v našom internetovom obchode.
1. Základné ustanovenia Prevádzkovateľom portálu je spoločnosť Intervion Slovakia, s.r.o.: INTERVION SLOVAKIA, s.r.o. Pri Rajčianke 49 Žilina 010 01 ICO: 36407640 IC DPH: 2020100104
Tovar, ktorý je uvedený v katalógu elektronického obchodu, si môžete objednať postupom uvedeným v návode „Ako nakupovať“. Objednávky, ktoré sa uskutočnia cez náš internetový obchod sú pre predávajúceho aj nakupujúceho záväzné. V našom internetovom obchode sú CENY výrobkov uvedené vrátane DPH. Vyhradzujeme si právo na zmenu cien bez predchádzajúceho upozornenia.
2. Platobné podmienky Náklady na dopravu tovaru, prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD, hradí kupujúci. Tovar zasielame len na dobierku, kedy je zákazníkovi účtovaný príplatok za poštovné a balné v hodnote 3,30 € s DPH. Hodnotu svojej objednávky zákazník v plnej výške uhradí kuriérovi pri prevzatí zásielky. Ihneď po obdržaní musí byť tovar skontrolovaný a prípadné škody spôsobené dopravou musia byť ihneď nahlásené dopravcovi.
3. Dodacie podmienky Dodacia lehota je od 7 - 14 dní od záväzného potvrdenia objednávky. Po vybavení objednávky, zákazníka informujeme prostredníctvom emailu, že jeho objednávka bola zaslaná. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania. NEZODPOVEDAME za oneskorené dodanie tovaru zavinené kuriérskou spoločnosťou alebo nesprávne zadanou adresou prijímateľa. V prípade, že si kupujúci neprevezme objednaný tovar (na základe objednávky) predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
4. Storno objednávky, reklamácie V prípade, že objednávka nebola potvrdená , zákazník má právo stornovať ju. Po potvrdení objednávky sa môže zákazník dohodnúť s dodávateľom na základe vzájomnej dohody: kontakt: vion.sk@inter-vion.com. V prípade závady výrobku kupujúci kontaktuje dodávateľa a zašle chybný tovar na adresu dodávateľa aj s popisom závady. Reklamácia bude vybavená do 14 dní od prijatia zásielky dodávateľom. Predávajúci nezodpovedá za závady, ktoré si kupujúci spôsobil sám alebo boli spôsobené neodborným používaním.
PRAJEME VAM PRÍJEMNÝ NAKUP
|